piątek, 22 lipca 2016

Bohaterowie + któtkie wprowadzenie

  Na wstępie chciałabym się przedstawić i krótko opisać tematykę opowiadania które tu znajdziecie. Nazywam się Milena, mieszkam na dolnym śląsku. Mam szesnaście lat, interesuje się sportem, wojskiem, kocham czytać książki typu 'fantasy'. Uwielbiam oglądać również seriale tej tematyki. Jestem osobą skromną, nigdy nie popadłam w tzw. samozachwyt. 
  Opowiadanie poświęcone będzie dwóm osobom, a są to Andy Black i Holland Roden. Andy wcieli się w postać syna diabła który wykonuje ''czarną robotę'' ojca a Holland w młodą licealistkę z ogromnymi marzeniami i planami na przyszłość. Od razu mówię, że wszystko wymyśliłam, odbiegam od tematyki religijnej. Opiszę własne wyobrażenia diabła, szatana i demonów.  Więcej już nie zdradzę. Spokojnie jestem normalną dziewczyną która wymyśliła to wszystko w drodze ze sklepu do domu. Zamierzam założyć konto na portalu Poszkole.pl by poznać nowe osoby i promować tam bloga. A więc bez przeciągania przejdźmy do bohaterów. 

_______________________________

Jeremy/ Nathan/ x sugerowany wiek- 20 lat. real. nie wiadomo x zameldow. nie wiad. 
**
Chloe Callaway x wiek- 18 x zameldowanie- Stany Zjednoczone- Arizona
**
 Sarah Callaway x wiek- 17 x zameldowanie- Stany Zjednoczone- Arizona 



**
Victor Neile x wiek- 19 x zameldowanie- Stany Zjednoczone- Arizona

**
Christopher Callaway x wiek- 45 x zameldowanie- Stany Zjednoczone- Arizona
**
Katherine Clow x wiek- 18 x zameldowanie- Stany Zjednoczone- Arizona 

Inne postacie będą pojawiać się z czasem.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz